Blog 2. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kiki - WaarBenJij.nu Blog 2. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kiki - WaarBenJij.nu

Blog 2.

Blijf op de hoogte en volg Kiki

24 Maart 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik ben erg trots op dat ik mijn diploma heb gehaald. Op dat moment voelde ik mij erg blij en opgelucht omdat ik het eindelijk klaar was. We zijn nog met de hele klas op de foto geweest en we kregen een hapje en een drankje. De week na dat ik geslaagd was ben ik uitgegaan om het nog even extra te vieren.

Feedback: sandra.
Positief: goed dat je alles duidelijk verteld.
Tip: loop je stage in de thuiszorg of verzorginghuis.
Positief: goed dat je verteld wat intervisie is.

Feedback: kitty.
Positief: je verteld alles goed.
Tip: waar loop je stage?
Positief: je verteld goed wat alles is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Ik ga naar school

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Blog 3.

24 Maart 2015

Blog 2.

07 Maart 2015

Stage
Kiki

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 1556

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: