Blog 3. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kiki - WaarBenJij.nu Blog 3. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kiki - WaarBenJij.nu

Blog 3.

Blijf op de hoogte en volg Kiki

24 Maart 2015 | Nederland, Amsterdam

Een bewoner op stage praat sochtends erg veel bij de ADL. door dat mevr. veel praat gaat het allemaal wat langzamer. Ik vind het moeilijk om mevr. af te kappen omdat ik het leuk vind dat ze nog zoveel babbelt. Alleen bij de ADL is dat soms vervelend omdat er nog meer mensen uit bed moeten gehaald worden. Meestal merkt mevr. het zelf op en zegt dan ook, ik praat ook aan één stuk door he. Meestal zeg ik dan praat maar lekker verder ik ga ondertussen gewoon door.

7 regels van feedback van D.
2: je verteld duidelijk wat je bedoeld.
3: ik merk dat je het lastig vind op mevr. af te 'kappen'.
4: het feit is dat er nog meer mensen uit bed moeten gehaald worden.
6: ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. Mevr. merkt het zelf al op dus dat is een plus punt. Hoe je op haar reageerd vind ik goed want je kan hierdoor verder met de ADL.
7: ik vind de feedback die ik heb gekregen goed.